بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حالا که استقلال را قهرمان می بینند،قلعه نویی آدم خوبی شده!

http://www.irfreeup.com/uploads/136695880845731.jpg

این چند روزه  و با وجود مسجل نشدن قهرمانی استقلال دوستانیکه از ابتدای این فصل تو کار قلعه نویی و تیمش می گذاشتند و بارها باعث رنجش خاطر این مربی موفق شده اند،بجای اینکه به اشتباه خودشان اعتراف کنند،مجددا با تکرار صحبتهای قبلیشان از تصمیمی که  قلعه نویی بابت ترک کردن احتمالی استقلال گرفته به نوعی حمایت می کنند!یک عده هم حالا که به قهرمانی استقلال یقین پیدا کرده اند با توجه به تکرار نیش و کنایه های قدیمی خود به توانایی های سرمربی استقلال اعتراف می کنند و اظهار امیدواری می کنند تا فصل آینده نیز در استقلال به فعالیتش ادامه بدهدمنتهی برای پاک کردن صورت مسئله کسب نتایج این فصل را بهانه قرار داده اند!
لذا سوالی برای ما هواداران استقلال بوجود آمده  که جوابش قطعا سکوت این دوستان خواهد بود!
مگر قلعه نویی بجز موفقیتهای این فصلش با استقلال دیگر موفقیت چشمگیری نداشته که ....!
مشکل ما همین عقاید بچگانه و بعضا خام بعضی از هواداران استقلال است!و گرنه ما امیر قلعه نویی را مثل این دوستان که فرهاد مجیدی را می پرسید،نمی پرستیم و موفقیت و سربلندی استقلال را نسبت به موفقیتها و افتخارات کسب شده این مربی بزرگ ارحج تر می دانیم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 2 / 1392برچسب:امیر قلعه نویی,هواداران استقلال,بازیکنان فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com